Znajdujesz się tutaj: Renault - Carrara Sp. z o.o. koncesjoner Renault w Lublinie - salon - ul. Lwowska 1 w Lublinie / Auta nowe / Samochody Elektryczne ZE

Samochody Elektryczne ZE

Renault - Carrara Sp. z o.o. koncesjoner Renault  w Lublinie -  salon - ul. Lwowska 1 w Lublinie
Renault - Carrara Sp. z o.o. koncesjoner Renault  w Lublinie -  salon - ul. Lwowska 1 w LublinieRenault - Carrara Sp. z o.o. koncesjoner Renault  w Lublinie -  salon - ul. Lwowska 1 w LublinieRenault - Carrara Sp. z o.o. koncesjoner Renault  w Lublinie -  salon - ul. Lwowska 1 w Lublinie

Renault jest jedynym producentem samochodów oferującym gamę samochodów elektrycznych. 

Cała sieć koncernu jest już odpowiednio przeszkolona i gotowa do sprzedaży oraz serwisowania pojazdów elektrycznych w ramach kompleksowej oferty obejmującej sam pojazd, wynajem akumulatorów i ich ładowanie oraz kompletną gamę usług. Na terenie Europy 87% przejazdów po mieście nie przekracza 60 km dziennie. Przy homologowanych zasięgach wynoszących odpowiednio 185 i 170 km (w cyklu mieszanym NEDC) dla Kangoo Z.E. oraz 100 km dla Twizy (w cyklu miejskim), zasięg pojazdów z gamy Z.E. jest dostosowany do codziennego użytkowania. Niemniej jednak zasięg pojazdów elektrycznych może się wahać w zależności od szeregu kryteriów, takich jak: prędkość, charakterystyka trasy, korzystanie z klimatyzacji i ogrzewania oraz styl jazdy (sportowa, normalna bądź ekojazda). W przeciwieństwie do pojazdów spalinowych, pojazdy z napędem elektrycznym są najbardziej ekonomiczne w mieście, w warunkach dużego natężenia ruchu. Renault oddaje do dyspozycji swoich klientów liczne narzędzia i technologie służące optymalizacji zasięgu, tak podczas jazdy jak i poza pojazdem.

W zależności od kraju, koszty zużywanej przez Z.E. energii elektrycznej są od 5 do 10 razy niższe od kosztów paliwa w pojazdach spalinowych. I tak na przykład w przypadku Kangoo Z.E , pełne naładowanie akumulatora pozwalające na pokonanie od 170 do 185 km kosztować będzie, zależnie od ceny kWh, około 2 euro, co jest wydatkiem niewspółmiernie niskim w porównaniu do wydatku na paliwo do auta z silnikiem spalinowym.

Prostota obsługi i przyjemność z jazdy. Opanowanie korzystania z samochodu elektrycznego jest bardzo proste dzięki Z.E. Box, małemu, praktycznemu pudełeczku wręczanemu każdemu nabywcy ZE. Zawiera ono odpowiedzi na wszystkie pytania klientów dotyczące oferty samochodów elektrycznych. Umieszczono w nim szereg użytecznych informacji oraz formularze umów odnoszących się zarówno do samego pojazdu jak i akumulatora, ładowania oraz oferty serwisowej. Klient może być spokojny – firma Renault pomyślała o wszystkim.

Kupując bądź wynajmując auto elektryczne z gamy Renault, klient odkrywa całkiem nowy wymiar przyjemności prowadzenia i odczuwa zadowolenie z jazdy, wkraczając równocześnie w świat inteligentnych technologii. System nawigacji satelitarnej Carminat TomTom Z.E. Live, specjalnie dostosowany do gamy Renault Z.E., pozwala wyświetlać na ekranie promień zasięgu auta przy aktualnym zapasie energii w akumulatorze. Wskazuje on również dokładną drogę dojazdu do najbliższych dostępnych punktów ładowania akumulatorów (zależnie od kraju i modelu). My Z.E. Connect jest pakietem prostych i praktycznych usług do zdalnego monitoringu zasięgu auta z komputera lub telefonu komórkowego za pośrednictwem aplikacji Z.E. Services.

 

 

Akumulator to nie zmartwienie. Silniki elektryczne zasilane są z akumulatorów wykonanych w technologii litowo-jonowej. Wielkość konstrukcji akumulatorów zależy od rodzaju zasilanego nimi pojazdu. Akumulatory składają się z 48 modułów mocy, z których każdy zawiera 4 ogniwa podstawowe. To właśnie w tych ogniwach przebiegają reakcje elektrochemiczne, umożliwiające wytwarzanie prądu lub magazynowanie energii. Każdy moduł ma wymiary zbliżone do notebooka. Moduły ułożone są w 3 rzędach jeden nad drugim. Każdy moduł wytwarza prąd o napięciu 8,3 V, co przy ogólnej liczbie 48 modułów daje napięcie około 400 V. Te odznaczające się zwartą budową, innowacyjne akumulatory litowo-jonowe produkowane są przez firmę AESC (Automotive Electric Supply Corporation), joint-venture Nissana i NEC, bądź też przez firmę LG.

Pod względem parametrów użytkowych akumulatory te przewyższają niklowo-wodorkowe akumulatory starszej generacji pod każdym względem: wydajności, niezawodności, bezpieczeństwa i opłacalności. Nie są one obarczone powodującym spadek pojemności tzw. „efektem pamięci”, który można było zaobserwować po upływie pewnej liczby cykli niepełnego ładowania w standardowych akumulatorach. Ponadto akumulatory te są akumulatorami bezobsługowymi.

Właściciele samochodów elektrycznych Renault nie muszą się martwić o to, co zrobić ze zużytym akumulatorem. Jego właścicielem jest bowiem Renault poprzez swoją filię RCI Banque. Klient podpisuje umowę abonamentową, która za przystępną cenę daje mu gwarancję dostępu do zawsze gotowego do użytku akumulatora. Renault ze swej strony zobowiązuje się do wynajęcia klientowi w pełni sprawnego akumulatora, o pojemności ładowania zawsze powyżej 75%.

 

Zarówno klientom indywidualnym jak i instytucjonalnym proponowane są zróżnicowane, dostosowane do ich potrzeb ryczałty. Umowy te mogą być przedłużane bez żadnych ograniczeń czasowych. W przypadku sprzedaży auta używanego, z nowym nabywcą podpisywana jest automatycznie nowa umowa abonamentowa. W ramach umowy abonamentowej na akumulator i niezależnie od rodzaju wybranego ryczałtu, właściciel Renault Z.E. ma zapewnioną pomoc techniczną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu na wszelkiego rodzaju usterki. Powyższa pomoc obejmuje zarówno usterki wiązane z autem jak też z silnikiem i akumulatorem. Obejmuje ona również przerwy w dostawach prądu, w przypadku których auto klienta jest odholowywane do dowolnego, wybranego przez niego punktu ładowania w promieniu 80 km.

Ładuj w domu lub na stacji. Od 3 lat Renault intensywnie działa na rzecz rozwoju infrastruktury ładowania akumulatorów, współpracując w tym celu z partnerami prywatnymi i państwowymi. Alians Renault-Nissan podpisał na terenie wszystkich dużych krajów europejskich szereg umów z dostawcami energii elektrycznej (RWE w Niemczech, EDF we Francji, Acciona w Hiszpanii, a2a i Enel we Włoszech, itp.), operatorami i/lub rządami. Podjęte zobowiązania pozwalają szacować liczbę punktów ładowania akumulatorów na terenie Europy w pierwszej połowie 2012 roku na około 50 000. Renault pomaga też klientom w instalacji niezbędnych urządzeń potrzebnych do ładowania samochodów w miejscu zamieszkania. Prosty w obsłudze Wall-Box, czyli naścienny punkt ładowania akumulatorów jest nieodzownym urządzeniem do standardowego, domowego ładowania akumulatorów. Musi być instalowany przez elektryka dysponującego stosownymi uprawnieniami. W trosce o ułatwienie działania klientom, Renault bierze na siebie zadanie skontaktowania ich z przedstawicielami firm partnerskich, takich jak RWE w Niemczech, Enel lub a2a we Włoszech czy też EDF lub Schneider Electric we Francji.  

Głównymi zaletami tego urządzenia jest szybkość ładowania, zgodność z obowiązującymi normami, ergonomia oraz możliwość komunikowania się z siecią energetyczną w celu skorzystania z najdogodniejszych taryf za energię elektryczną, na przykład w nocy lub w godzinach pozaszczytowych. Pełne naładowanie akumulatora następuje po upływie 6 do 8 godzin. Do ładowań sporadycznych, powolniejszych (10 godzin), Renault oferuje w opcji lub w akcesoriach przewód ładowania, który można podłączyć do zwykłego domowego gniazdka 220 V. W modelu Twizy możliwe jest bezpośrednie podłączenia się do domowego gniazdka 220 V dzięki będącemu na wyposażeniu tego auta przewodowi i naładowanie akumulatora w ciągu 3,5 godziny. Dostęp do publicznej sieci punktów ładowania akumulatorów: dzięki szeregowi umów podpisanych przez Alians Renault-Nissan, klient ma również zagwarantowaną możliwość standardowego (6 do 8 godz.), przyspieszonego (1 godz.) lub szybkiego (30 min) doładowania akumulatora.

 

 

Renault > Auta nowe Samochody Elektryczne ZE

Projekt i wykonanie - Freeline.

Informacja o ciasteczkach

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij